За інформацією сервісу «Оперативний авторинок», другий тиждень карантину відзначився стрімким зниженням продажів нових легковиків. У порівнянні з першим тижнем (16-22 березня) падіння склало 48%.

Якщо порівнювати з тижнем до карантину (9-15 березня), то зниження не таке значне – 6%. А якщо порівнювати лютий з березнем, то спостерігається зростання продажів нових автомобілів на 5%. Це пояснюється різким підвищенням продажів у перший тиждень карантину на 74%.  Українці, передбачаючи значну зміну валютного курсу, вкладали свої заощадження у нові автомобілі. Але ажіотаж скінчився, і останній тиждень березня показав зменшення продажів на 45% у порівнянні з останнім тижнем лютого.

Проте, березень цього року може повторити результат минулого року, враховуючи досить активний початок місяця.