Всупереч великій популярності кросоверів, компанія BMW не має наміру відмовлятися від виробництва седанів. Враховуючи той факт, що майже 60% світових продажів компанії дають кросовери, це не може не викликати деякого здивування. Але слід пам’ятати й те, що німецький бренд є творцем автомобілів типу «крос-купе».

Компанія BMW вважає седани основою свого бренду. Тому зусилля компанії зараз направлені на пошуки нових форм, вивчення тенденцій ринку та смаків покупців. За словами головного дизайнера Домагоя Дюкеча, вивчення потреб ринку викрило дві тенденції – елегантну та повсякденну. Саме вони формують переваги покупців на тому, чи іншому світовому ринку.

Наприклад, американці надають перевагу великим та потужним автівкам. Тому там так популярні позашляховики та пікапи. Китайці, навпаки, полюбляють невеликі та компактні автомобілі. Ця ж тенденція простежується в облаштуванні побуту та інших національних звичках. Тому, на думку головного дизайнера, седани й надалі будуть мати стійкий попит. Потрібно тільки знайти вірний шлях для їх подальшого розвитку.

Теми: