Керівництво японської компанії Nissan повідомило про масштабну реструктуризацію, яку планує провести у найближчі три роки. Реструктуризація передбачає закриття 14 підприємств компанії по усьому світу, скорочення виробництва та дослідних робіт. Це призведе до зменшення загального обсягу річної продукції з 7 млн машин до 5,5 млн. Коментуючи цю новину, багато ЗМІ повідомили, що японський автовиробник збирається залишити ринок Європи. Але чи так є насправді?

За повідомленням інформагентства Reuters, головний напрямок стратегії Nissan на найближчі три роки полягає у зміцненні позицій бренду на північноамериканському континенті. Для досягнення цієї мети компанія планує збільшити кількість дилерських центрів та оновити модельний ряд. Крім цього Nissan планує розширити співпрацю з Renault і Mitsubishi.

Що стосується європейського ринку, то як стало відомо, попри зниження продажів майже на 20%, залишати його японська компанія не збирається.

Наразі у Європі продаються кросовери Qashqai, Juke, X-Trail, хетчбек Micra, спорткари GT-R і 370Z, а також електрокари Leaf та E-NV200. На найбільшому у Європі заводі компанії у Сандерленді зараз ведуться роботи по запуску у виробництво нової моделі Nissan Qashqai. Крім цього, Nissan залишається європейським лідером електрокарів.

Що стосується оновлення модельного ряду компанії в Україні, то у листопаді 2019 року на ринок вийшов новий пікап Nissan Navara, а на кінець цього року запланована поява нового Nissan Juke.

Теми: