П’яте покоління моделі отримало досить агресивний зовнішній вигляд, додаткове восьме місце у салоні та омріяну шанувальниками марки 9-ти ступеневу автоматичну коробку передач.

Виробник не приховує, що новинка побудована на перевіреній часом платформі попередньої моделі. Це той самий бензиновий двигун V6, об’ємом 3,5 літра, та потужністю 288 к. с. Комбінована багатоважільна підвіска зі стійками McPherson спереду. Навіть колісна база не змінилась – 2900 мм. Головною зміною є повернення до класичної автоматичної трансмісії. Звісно, будуть доступні передньопривідні і повнопривідні моделі.

Більше уваги інженери приділили салону автомобіля. Відмічаємо незвичайний дворівневий центральний тоннель. До речі, за додаткову плату, можна замовити роздільний другий ряд сидінь. Значно покращили шумоізоляцію: на лобове скло додали ще один шар, а кількість ізоляційних матеріалів двигуна збільшили на 60%. Ну і куди сьогодні без віртуальної панелі приладів і touch screen мультимедійної системи.

Зазначимо, що система адаптивного круїз контролю ProPilot буде доступна тільки і топових комплектаціях. В базі автомобіль отримає систему аварійного гальмування, систему контролю сліпих зон та комплекс Nissan SafetyShield 360 з 10 подушок безпеки.

В США можна буде вибрати з чотирьох комплектації: S, SV, SL и Platinum. Початок продажів намічений на літо, тоді ми і дізнаємось ціни.

Теми: