Корейский автовиробник нещодавно представив нову дизайн-концепцію бренду, над якою працює відомий в автомобільній індустрії дизайнер Карім Хабіб. До приходу в KIA, він сімнадцять років пропрацював у BMW. Автомобілі KIA не мають такого історичного спадку як ті ж баварці, тому не так скуті у пошуку нових форм і образів. Новий великий седан бізнес-класу K8 стає однією із перших машин, де втілюються нові ідеї компанії.

За формою, кузов автомобіля схожий на ліфтбек. Великий капот прикрашає нова емблема. Решітка радіатора має ромбовидну текстуру. Ходові вогні також мають незвичний вигляд ромбів. Позаду відмічаємо габарити на всю ширину багажника.

Інтер’єр повністю новий, виглядає класно, але чимось нагадує Mercedes-Benz. Оздоблення дороге: шкіра наппа, алюміній і шпон. Центральне місце займає один великий екран, на якому розміщена панель приладів та мультимедійна система. Під ним розміщується сенсорний блок керування клімат-контролем. Проекція на лобове скло стала вдвічі більшою. Для перемикання передач використовується вже звична шайба. В салоні встановлено нові передні крісла Ergo Motion Seat, вентиляцію і підігрів можуть мати всі сидіння. Аудіосистема Meridian на 14 динаміків.

В базі автомобіль має передній привід. Підвіска зі стійками McPherson попереду і багатоважільна позаду. У максимальній комплектації буде доступний повний привід та підвіска з адаптивними амортизаторами. Всі комплектації мають восьмиступеневий “автомат”. Стандартний двигун – чотирьохциліндровий GDI на 2.5 літра, потужністю 198 к.с. Можна вибрати більш потужний V6 на 3.5 літра. Бензинова версія такого двигуна видасть 300 к.с. а газова 240 к.с.

У Кореї продажі Kia K8 розпочнуться вже у наступному місяці по ціні від 29 000$.

Теми: