В Європі універсали куди більше популярні ніж седани. Тому навіть преміальні бренди створюють версії своїх автомобілів в цьому кузові. Через півтора року після прем’єри седана Porsche Taycan, німці представили його п’ятидверну версію Cross Turismo.

Довжина кузова складає 4974 мм, вона майже не відрізняється від седану. А висота 1409 мм – збільшилась на 28 мм. Цікаво, що висоту стелі над другим рядом сидінь збільшили аж на 36 мм. Додатково можна замовити пакет Off-Road, де кліренс буде вищий на 30 мм. 

Об’єм багажника збільшився з 407 до 446 літрів, а у версії Turbo – з 366 до 405. Чесно кажучи, не дуже як для універсала. Хоча автомобіль електричний, тому маємо ще невеликий багажник на 84 літри попереду. За додаткову плату можна встановити рейлінги на дах і багажник для велосипедів.

Всі універсали Cross Turismo будуть мати повний привід з двома електромоторами та акумулятор Performance Plus на 93,4 кВт∙год. Базова версія автомобіля видає 380 к.с. та розганяється до сотні за 5.1 с. Версія Taycan 4S Cross Turismo покаже потужність в 490 к.с. та розгін до 100 км/год за 4.1 с. Версії Turbo та Turbo S майже однакові за характеристиками. Вони обидві видають 625 к.с., але остання розганяється до сотні трохи швидше – 2.9 с. проти 3.3 с. Заявлена дальність ходу на одному заряді приблизно 388-395 км по циклу WLTP.

За Porsche Taycan Cross Turismo будуть просити на 10 тысяч евро більше ніж за седан. В Європі придбати автомобіль можна буде вже влітку за ціною від 93600 євро.

Теми: