Гібридна модель універсалу оснащена установкою TFSI e, що дозволяє проїхати 50 км на самому акумуляторі та витрачати усього 2 л бензину на 100 км дороги у змішаному режимі по циклу WLTP.

Через літієво-іонну батарею ємністю 14,1 кВт·г, інженерам довелося підняти підлогу багажника. Це зменшило його розміри з 565–1680 л до 405–1535 л (у порівнянні зі звичайною моделлю). Для повного заряду батареї від пристрою на 7,4 кВт буде потрібно близько 2,5 години.

Гібридний Audi A6 Avant 55 TFSI e оснащений 4-циліндровим дволітровим бензиновим двигуном з турбіною, що має потужність 252 к.с. Електродвигун вмонтовано у корпус 7-ступінчатого «робота». Завдяки цьому, загальна віддача автомобіля зафіксована на рівні 367 к.с. та 500 Н·м.

Передбачено 3 режиму руху. Це: повністю електричний EV; Auto, в якому використовується «інтелектуальна взаємодія» ДВЗ та електромотора; Hold, що підтримує в батареї запас ходу для майбутнього переходу в EV.

Базове оснащення моделі включає пакет S-line, спортивну підвіску, спортивні крісла, 19-дюймові легкосплавні диски, матричні фари, віртуальну панель приладів та клімат-контроль на 4 зони.

Європейські продажі Audi A6 Avant 55 TFSI e вже розпочалися. Ціна чимала, та становить 72,9 тис. євро за базову комплектацію.

Теми: