Вже на наступному засіданні Верховної Ради може бути розглянутий законопроєкт № 3356, який передбачає додавання біоетанолу, що виробляється з рослинної сировини, до автомобільного палива. На думку автора законопроєкту, Олега Семінського, депутата від партії «Слуги народу», це повинно вирішити декілька проблем.

По-перше, це зменшить залежність України від зовнішнього постачання бензину. Адже з Білорусі надходить до України близько 38% палива, з Росії – 37%, а з Литви – 10. Таким чином, на задоволення потреб в автомобільному паливі ми витрачаємо понад 5,5 млрд доларів щороку.

Якщо законопроєкт буде ухвалений, то вже з 1 липня 2021 року продавці бензину будуть зобов’язані додавати у нього 5% біопалива, через рік – 6%, а ще через рік – усі 7%. Це зменшить залежність України від іноземних постачальників на відповідний відсоток. Крім цього, Україні, як аграрній державі, це буде вигідно. Будуть створені додаткові підприємства та робочі місця.

По-друге, повинна покращитися екологічна ситуація. Бо додавання біоетанолу у бензин повинно зменшити викиди сірки в атмосферу. Той бензин, що використовується в Україні, відповідає стандартам Євро-3 та містить 500 мг сірки на кілограм палива. У Європі, де діє стандарт Євро-5, вміст сірки не перевищує 10 мг. Одночасно, європейські країни постійно збільшують виробництво біопалива. Наприклад, Польща виробляє на рік 800 тис. т біопалива.