Цілком можливо, що і після 1 травня водії не будуть отримувати «листи щастя» при скоєнні порушення. В Києві впровадження системи відбувається дуже повільно, в регіонах ситуація не краща. Тому, цілком можливо, що і після першого травня водії не будуть отримувати «листи щастя» при скоєнні порушення.
Не зважаючи на це, правоохоронці переконані, що система все одно сприятиме зниженню аварійності.
Впевненість співробітників МВС в ефективності системи підтримує юрист Володимир Караваєв. За його словами досвід розвинених країн, у яких подібна система функціонує, показує зниження аварійності на 30%. Тому, теоретично, теж саме можна очікувати у нас.
Цей оптимізм не поділяє старший партнер адвокатської компанії «Кравець і партнери» Ростислав Кравець. Він підкреслює, що обмеження швидкості у містах позначкою 50 км/год не принесло очікуваного зниження аварійності. У найкращому випадку, від впровадження системи ми отримуємо зниження аварійності до 10%.
На його думку, органам влади доцільніше зосередитися на інших речах: покращенні якості дорожнього покриття, нанесенні якісної розмітки, проведенні профілактики дорожнього руху. Але вся робота влади по наведенню порядку на дорогах на цей час зводиться лише до впровадження каральних засобів.